.

ما در زندگی روزمره‌ مان چنان در تدارک جهنمی برای نابودی همه چيزيم كه فرصت ديدن و درک دقايق زيبا را از دست می‌دهيم.



۰۷ مرداد ۱۳۹۲

جشن، رقص و نوش ‌خواری

برای بسیاری از آلمانی‌ها مقصد ایده‌آل برای تعطیلات جایی است که بتوان در آن نوشید، رقصید و جشن گرفت. یکی از این نقاط، سواحل اسپانیاست


جزیره ایبیزا در جنوب مایورکا، یکی  از جزایر بالئاری اسپانیاست که آلمانی‌ها به آن دل بسته‌اند. این جزیره از دهه نود میلادی به داشتن کلوب‌های شبانه‌اش مشهور است. دیسکوتک "اسپیس" (Space) در این جزیره در سال ۲۰۱۱ از طرف مجله موسیقی "دی جی مگ" (DJ Mag) به عنوان بهترین دیسکوتک جهان انتخاب شد. در این دیسکوتک مهمانان می‌توانند از ساعت هشت صبح جشن و رقص و نوشیدن را آغاز کنند.


آرامش و استراحت برای ذخیره کردن نیروی لازم در پارتی‌های شبانه در سواحل طولانی دریای سیاه در بلغارستان.
 بلغارستان یکی از اعضای جدید اتحادیه اروپاست. گردشگاه‌های این کشور نه تنها مورد علاقه آلمانی‌هاست، بلکه انگلیسی‌ها و شهروندان کشورهای اسکاندیناوی نیز علاقه فراوانی به آنها نشان می‌دهند.

 برای ثروتمندان آلمان نیز مکان‌های بسیار مناسب تفریحی وجود دارد. سواحل "سن تروپه" در جنوب فرانسه یکی از این تفریح گاه‌هاست. این سواحل از دهه ۷۰ میلادی تا کنون با استقبال فراوان پولداران آلمان، اروپا و جهان روبروست.

 مهم‌ترین نقاط گردشگری آلمانی‌ها در خود آلمان است. گردشگران در کلوب‌های شبانه جزیره کامپن در شمال آلمان تا صبح می‌رقصند. البته مخارج گردش در این جزیره چون مایورکای اسپانیا پائین نیست و برای لذت بردن باید هزینه کرد. این جزیره که در گذشته مورد علاقه نویسندگان و هنرمندان آلمانی بود، اکنون با توجه شیک‌پوشان این کشور روبروست.


در سواحل ایالت گوآ در هند نمی‌توان شامپاین و ساندویچ ماهی‌ موجود در شمال المان را خورد. سواحل این ایالت غربی هند در دهه ۷۰ میلادی در میان هیپی‌ها محبوب بود و بعدها این محبوبیت را گردشگران علاقمند به پارتی‌های شبانه ادامه دادند. این پارتی‌ها در سراسر جهان مشهورند. آب سواحل گوآ پس از پارتی‌های شبانه به سرزنده کردن گردشگران کمک می‌کند.


خیابان "اوشن درایو" در شهر میامی در ایالت فلوریدای آمریکا را آلمانی‌ها دست‌کم از فیلم‌های تلویزیونی این کشور می‌شناسند. بسیاری از سریال‌های تلویزیونی چون سریال مشهور "میامی ویس" در این شهر تهیه شده‌اند. جشن و شادمانی شبانه در خیابان‌های این شهر مورد علاقه شدید آلمانی‌هاست.

اسرائیل به رغم شرایط سیاسی‌اش، همواره توجه آلمانی‌های جوان را به عنوان کشوری برای گردش و تفریح جلب می‌کند. سواحل تل آویو مملو است از رستوران‌ها و کلوب‌های شبانه. حتی کالباس‌های مخصوص آلمانی هم در آنجا یافت می‌شوند.